Termeni și condiții
TERMENI ŞI CONDIŢII DE UTILIZARE A SERVICIILOR FURNIZATE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI LLOYDTIMISOARA.RO
În această pagină sunt prezentați termenii și condițiile aplicabile cumpărătorilor de bilete sau carduri cadou..
- Termeni generali
1.1. Prezentul document conținând termenii și condițiile aplicabile cumpărătorilor de bilet (denumit în continuare „Termeni și Condiții”) stabilește care sunt condițiile în care orice persoană poate accesa Site-ul, ori poate utiliza în orice mod serviciile oferite prin intermediul acestuia. Termenii și Condițiile reprezintă contractul încheiat de dumneavoastră cu administratorul site-ului, vă rugăm să citiți integral acest document înainte de a utiliza serviciile furnizate de societatea noastră.
1.2. Utilizatorii înțeleg și acceptă că utilizarea Serviciului, cumpărarea unui bilet pe Site, precum și accesarea sau vizitarea în continuare a Site-ului constituie o acceptare în întregime și necondiționată a Termenilor și Condițiilor.
1.3. Dacă aveți nelămuriri cu privire la conținutul Termenilor și Condițiilor, obligațiile prevăzute de acest document sau orice alte întrebări referitoare la Servicii, le puteți comunica pe adresa de mail master_web@lloydtimisoara.ro.
1.4. În înțelesul Termenilor și Condițiilor, termenii următori înseamnă:
- a) „Administratorul Site-ului” înseamnă Ia SC Restaurant Lloyd SRL, cu sediul în Piața Victoriei nr. 2, Timișoara ;
- b) „Site” sau „lloydtimisoara.ro” înseamnă website-ul www.lloydtimisoara.ro.
c) „Utilizatorul” înseamnă orice persoană care accesează Site-ul sau care utilizează în orice modalitate orice Serviciu furnizat prin intermediul Site-ului;
2. Mod funcționare
2.1. lloydtimisoara.ro funcționează ca o platformă de ticketing online. Comenzile efectuate pe site-ul www.lloydtimisoara.ro sunt confirmate printr-un e-mail de înregistrare primit după finalizarea comenzii. Biletele comandate sunt trimise în format PDF prin e-mail după finalizarea comenzii.
2.2. În urma finalizării cu succes a unei comenzi online, utilizatorul cumpărător primește pe adresa de mail furnizată biletele cumpărate (de exemplu dacă a cumpărat 4 bilete, primește un fișier.pdf cu 4 bilete), pe care apoi le poate printa pentru a le prezenta la intrarea în locul de desfășurare a evenimentului. Alternativ, utilizatorul cumpărător poate prezenta biletele direct pe ecranul smartphone-ului, variantă pe care o recomandăm. Accesul la evenimentul pentru care s-au achiziționat bilete online se face în baza scanării codului QR de pe bilet. Codurile QR sunt unice și fiecare permite accesul unei singure persoane la eveniment. O dată scanat un cod QR, o altă persoană nu mai poate intra cu acesta, nici măcar pe la o altă intrare pentru că toate scannerele lloydtimisoara.ro funcționeză online și sunt sincronizate în timp real.
2.3. În cazul în care v-aţi abonat la recomandările noastre, Administratorul Site-ului vă poate trimite ulterior prin SMS sau e-mail oferte promoționale pentru alte evenimente organizate în orașul dumneavoastră sau care ar putea să vă intereseze. Scopul acestor mesaje este de fidelizare a clienților. Dacă nu doriti să mai primiți aceste informări, inclusiv mesajele anuale de reabonare la newsletter, în caz ca ați ales să nu îl mai primiți, vă rugăm să ne scrieți la dpo[at]lloydtimisoara.ro pentru a vă anonimiza complet pe lloydtimisoara.ro, cerând în mod expres acest lucru. Dacă dați unsubscribe de la un anumit newsletter trimis, de exemplu, pentru o anumită locație sau artist, e nevoie sa fiți anomizați complet pentru a nu mai primi nicio comunicare din partea Lloyd Timisoara pe viitor.
2.4. Concomitent cu achiziția online de bilete, Administratorul Site-ului vă comunică și individualizează prețul aferent serviciilor de intermediere prestate separat de prețul biletelor procurate.
- Relații cu clienții
3.1. E-mail-ul master_web@lloydtimisoara.ro, la care ne puteti contacta, este conectat la un software special de tickets similar cu cel al companiilor de telefonie mobila. Colegii nostri iau ticketele pe rand pe masura ce le sunt alocate si va raspund in ordinea acestora. Uneori, datorita numarului mare de cereri, primirea unui raspuns poate dura pana la 48 de ore sau mai mult, in functie de complexitatea solicitarii. Va asiguram ca toti clientii sunt in mod egal la fel de importanti pentru noi si ca depunem toate eforturile pentru a va raspunde cat mai repede si a va oferi servicii de calitate.
3.2. Toata comunicarea cu clientii nostri se realizeaza doar in scris pentru a putea urmari discutiile si a putea rezolva cat mai eficient, rapid si cu atentie solicitarile voastre. lloydtimisoara.ro foloseste un software de tickets performant prin intermediul caruia fiecare solicitare primita de la clientii nostri este alocata unui account manager si urmarita de catre colegii si superiorii sai ierarhici. Va incurajam sa folositi adresa de mai sus si va multumim pentru intelegere.
- Modalitati de plata
Pentru cumpararea de bilete, Administratorul Site-ului accepta urmatoarele modalitati de plata:
4.1. Plata cu cardul
Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către www.plationline.ro, partenerii Administratorului Site-ului în procesarea acestor plăţi. Comunicaţia cu procesatorii se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de catre procesatorul de plăţi.
Prin menținerea activă a opțiunii Activează opțiunea plăți rapide, prezentă în formularul de plată online pus la dispoziția Administratorului Site-ului de către procesatorul de plăți, utilizatorul își dă acceptul pentru activarea serviciului prin care se vor putea efectua ulterior plăți online doar prin introducerea codului de securitate CVC2/CVV.
La toate plățile cu cardul se adaugă şi preţul de administrare a comenzii achitate cu cardul în valoare de 1% sau 2% din prețul biletului. Suma efectivă de plată va fi afișată înainte de a fi direcționat către pagina procesatorului de plăți.
4.3. Plata prin transfer bancar
Este necesara formularea unei solicitari scrise pe adresa events@lloydtimisoara.ro pentru transmiterea datelor bancare.
4.4. Plata la fața locului
Pentru unele evenimente biletele pot fi plătite la fața locului, în baza codului unic primit pe email sau a rezervării generate la amplasarea comenzii.
- Returnarea contravalorii biletelor
5.1. ATENTIE: Administratorul Site-ului va putea returna in caz de anulare a comenzii sau a evenimentului doar pretul biletului nu si pretul serviciilor de intermediere aferente achiziției făcute.
Anularea comenzilor si returnarea contravalorii biletelor se poate face, daca organizatorul permite acest lucru, prin cerere pe email la events@lloydtimisoara.ro.
In caz ca optați pentru returnarea contravalorii biletelor in cont bancar, va rugam sa ne oferiti un IBAN din Romania (RO .. ). Administratorul Site-ului nu va returna contravaloarea biletelor in conturi inregistrate la banci din alte tari sau in conturi de Revolut.
Serviciile furnizate de Administratorul Site-ului, inclusiv serviciile de intermediere, de administrare comandă, de emitere bilet şi serviciile conexe acestora, furnizate cumpărătorului de bilet prin intermediul platformei online, sunt exceptate de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. A) din actul normativ menţionat mai sus. Acest preț al serviciilor sus-menţionate apare inca din pagina evenimentului si “urmareste” cumparatorul pana in ultima pagina de plata, el fiind distinct evidenţiat. Niciun pret sau comision suplimentar nu este adaugat la pretul comenzii fara a fi afisat. Cumpărătorul de bilet este expres de acord cu începerea executarii serviciilor furnizate de Administratorul Site-ului, inclusiv a serviciilor de intermediere, de administrare a comenzii, de emitere bilet şi serviciile conexe acestora odată cu finalizarea comenzii. Cumpărătorul de bilet declară că înţelege că prin finalizarea comenzii îşi va pierde dreptul de retragere, ca urmare a executării complete a contractului de către Administratorul Site-ului, pentru toate și oricare dintre serviciile menționate mai sus.
Conform termenilor si conditiilor agreate la momentul cumpararii biletelor, pentru anumite evenimente de pe site comisionul (indiferent de natura sa) sau pretul serviciilor de intermediere / de administrare a comenzii / de emitere bilet etc este adaugat peste pretul biletului. Cu alte cuvinte, suma platita de dvs. acopera atat pretul biletului, cat si pretul serviciilor mentionate mai sus.
Administratorul Site-ului va returna in caz de anulare a comenzii sau a evenimentului doar pretul biletului nu si comisioanele aferente platii, nici pretul serviciilor de intermediere / de administrare a comenzii / de emitere bilet etc aferent achizitiei facute.
Pretul serviciilor de intermediere / de administrare a comenzii / de emitere bilet etc nu se returneaza, dat fiind ca acest serviciu a fost finalizat cu succes la momentul achizitiei biletului si nu este condiționat de desfasurarea efectiva a evenimentului.
5.9. Biletul achiziţionat poate fi returnat sau schimbat numai dacă organizatorul evenimentului acceptă şi numai cu respectarea condiţiilor de la pct. A de mai jos, cu excepţia cazului în care evenimentul respectiv este anulat (nu mai are loc), caz în care returnarea biletului şi rambursarea sumelor achitate va fi efectuată potrivit lit. B de mai jos sau prevederilor legale aplicabile (*), după caz. Sub nicio forma nu se mai iau in considerare cererile de rambursare primite în data de desfășurare a evenimentului (sau în prima zi a acestuia, în cazul unui festival).
- Returnarea biletului poate fi efectuată în termenele şi cu respectarea condiţiilor de mai jos, prin transmiterea unei solicitări în acest sens către events@lloydtimisoara.ro:
- dacă solicitarea de returnare este formulată cu mai mult de 24 de ore înainte de data și ora de desfășurare a evenimentului (sau de prima zi a unei serii de evenimente), cumpărătorul de bilet primește ca urmare a anulării biletului întreaga sumă plătită cu titlu de preț al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc) sau un voucher echivalent acestei sume, care poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete la alte evenimente prin intermediul site-ului lloydtimisoara.ro.
În toate cazurile de mai sus, prețul serviciilor furnizate de Administratorul Site-ului nu se returnează şi nu se ia în calcul la determinarea valorii voucherului. Opţiunea pentru voucher / returnare bani aparţine cumpărătorului de bilet.
- În eventualitatea anulării unui eveniment, vă rugăm să trimiteţi solicitarea dvs. în acest sens pe adresa events@lloydtimisoara.ro, precum şi către adresa de contact a organizatorului evenimentului anulat. Administratorul Site-ului va colabora cu organizatorul evenimentului în cauză în vederea rambursării sumelor achitate cu titlu de preţ pentru biletele achiziţionate de dvs, dar nu oferă nicio garanţie în acest sens şi nu are nicio obligaţie de a despăgubi cumpărătorul de bilet în lipsa unei înţelegeri prealabile cu organizatorul evenimentului. În principiu, în funcţie de momentul la care este formulată solicitarea, sumele vor fi rambursate fie de organizatorul de spectacole, dacă Administratorul Site-ului a transferat deja la momentul solicitării sumele încasate pe seama acestuia din vânzarea de bilete, fie de Administratorul Site-ului, dacă are acordul organizatorului pentru restituirea acestor sume, în termen de maxim 15 zile lucrătoare, doar prin transfer bancar. Pentru a înlătura orice îndoială, Administratorul Site-ului şi organizatorul evenimentului precizează că nu va fi returnat decât preţul biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc).
(*) prin derogare de la cele de mai sus, pentru evenimentele ce urmau a fi susţinute în perioada în care se suspendă dreptul de organizare a evenimentelor în contextul crizei provocate de COVID-19 sunt aplicabile prevederile speciale de la art. 5.15 din prezentele Termeni și Condiții, precum și legislația adoptată de autorități în acest scop.
5.10. Modalitati de rambursare a contravalorii biletelor in functie de modalitatea de plata cu care s-au achizitionat bilete, in urma solicitarii scrise primite pe adresa: info@lloydtimisoara.ro:
- daca biletele au fost achizitionate cu plata prin card, rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor se va efectua in contul din care s-a facut plata initiala;
5.11. In caz de pierdere sau de furt al biletelor online, utilizatorul cumparator este obligat sa notifice acest fapt catre Administratorul Site-ului, pe adresa master_web@lloydtimisoara.ro, in vederea inlocuirii biletelor. In cazul in care utilizatorul nu procedeaza la notificarea Administratorului Site-ului in timp util, acesta nu isi asuma nicio raspundere pentru utilizarea biletelor respective de o alta persoana, nici pentru imposibilitatea cumparatorului initial de a mai participa la evenimentul respectiv pe baza biletelor pierdute / furate.
5.12. Sub nicio forma biletele nu se mai pot returna dupa ce evenimentul a avut loc.
5.13. Comisioane puse peste pretul biletelor pe site si in puncte fizice: Anumiti organizatori cu care lucreaza Administratorul Site-ului aleg sa adauge anumite taxe aferente biletelor peste pretul acestora. Asa ca in anumite cazuri veti plati o suma mai mare decat cea comunicata pe anumite canale media atat pe site cat si in punctele fizice de vanzare. Administratorul Site-ului mereu va afisa suma finala platita de client inainte ce acesta sa efectueze plata. Mentionam ca aceste sume nu reprezinta intotdeauna venituri ale Administratorului Site-ului si ca acesta este pretul final platit de catre toti clientii care merg la spectacol indiferent de locul de achizitie al biletelor.
- Revânzarea biletelor
6.1. Revanzarea biletelor cumparate prin intermediul lloydtimisoara.ro este interzisa sau restrictionata de anumiti organizatori. Daca doriti sa renuntati la bilete si sa va recuperati banii pe biletele cumparate va recomandam sa scrieti la adresa de e-mail master_web@lloydtimisoara.ro si sa solicitati acest lucru. Atentie, trebuie sa respectati termenii si conditiile de la capitolul Returnarea contravalorii biletelor din Termenii si conditiile lloydtimisoara.ro.
6.2. Organizatorii care au interzis sau restrictionat in orice mod revanzarea biletelor isi rezerva dreptul de a anula toate si orice bilete oferite spre vanzare de cumparatorii acestora, inclusiv pe siteuri de comert electronic / marketplace, urmand sa va comunice masura dispusa si sa va returneze sumele platite pe biletele anulate. Va rugam sa aveti in vedere ca in anumite situatii, anularea biletelor va fi dispusa doar daca pretul de revanzare al acestora este diferit de cel inscris pe acestea (pretul platit de dumneavoastra). In toate cazurile, este recomandat sa contactati organizatorul evenimentului pentru a fi informat complet si corect cu privire la restrictiile aplicabile revanzarii biletului.
- Traficul de date
Traficul de date asociat utilizării serviciului se taxează conform planului tarifar al operatorului dumneavoastră de telefonie mobila.
- Vouchere
In cazul in care se achita o comanda prin voucher si clientul nu a cheltuit toata suma disponibila, atunci diferența nu este rambursabilă.
Voucherul poate fi folosit pentru o singura comanda.
Voucherul este valabil 365 de zile de la data emiterii acestuia.
Administratorul Site-ului isi rezerva dreptul de a anula voucherele pentru care exista suspiciunea ca au fost obtinute prin fraudarea sistemului, precum si biletele achizitionate folosind aceste vouchere.
- Protecție la supraîncărcarea rețelei
Administratorul Site-ului poate limita in timp real numarul de bilete disponibile la un anumit eveniment atunci cand cererea (globala sau locala) este foarte mare pentru a proteja reteaua / platforma de supraincarcare si a va asigura o experienta de cumparare cat mai placuta. Pe masura ce traficul scade, biletele se vor repune in vanzare, treptat. Aceste practici sunt comune asa ca uneori s-ar putea sa observati categorii de bilete pe cale de epuizare urmand ca in scurt timp alte bilete sa apara la vanzare.
- Locuri cu vizibilitate limitată
Anumiti organizatori pot pune in vanzare prin lloydtimisoara.ro locuri cu vizibilitatea limitata. Acestea vor avea o denumire care specifica acest lucru clar. Locurile cu vizibilitatea limitata nu garanteaza cea mai buna experienta de concert. S-ar putea sa fiti nevoiti sa va ridicati in picioare pentru a urmari concertul sau o parte din vizibilitatea dumneavoastra sa fie afectata de balustrade sau de umbrele de baruri, corturi de sunet dar fara a se limita la acestea. Odata cumparate, aceste bilete nu mai pot fi returnate nici inainte, nici dupa eveniment. Cumparatorul isi asuma vizibilitatea limitata in momentul cumpararii biletelor.
- Nota de informare privind protecția datelor personale
12.1. Conform cerintelor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Administratorul Site-ului va administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatori. Va informam ca datele personale pe care utilizatorii le furnizeaza administratorului site-ului sunt prelucrate in scopul oferirii in conditii optime a serviciilor de intermediere a vânzării de bilete la evenimente, de administrare a comenzilor formulate de utilizatori, de emitere bilet şi a serviciilor conexe acestora, precum şi în scopuri de marketing direct.
12.2. Fiecare utilizator, la optiunea sa proprie, furnizeaza unele dintre datele sale personale pentru a beneficia de serviciul oferit de catre Administratorul Site-ului. Refuzul furnizarii anumitor date poate conduce la imposibilitatea accesarii anumitor servicii prin intermediul Site-ului.
12.3. Datele dvs. cu caracter personal pot fi dezvăluite partenerilor contractuali ai Ia BIlet S.R.L. implicaţi în furnizarea serviciilor noastre, precum furnizori de servicii de curierat, de contabilitate, procesatori de plăţi.
12.4. Conform Regulamentului general privind protecţia datelor, fiecare utilizator beneficiaza de dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ştergerea datelor, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la opoziţie, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei.
12.5. Pentru exercitarea acestor drepturi, fiecare utilizator poate face o cerere in scris in acest sens, pe care sa o trimita apoi prin posta la adresa administratorul site-ului: Ia Bilet S.R.L. cu sediul in Bd. Pierre de Coubertin, Nr. 3-5, cladirea Office Building, etaj 5, spatiu S5.21, Sector 2 , Bucureşti sau prin e-mail la adresa: info@lloydtimisoara.ro.
12.6. In atentia clientilor locatiilor Hard Rock Cafe si Beraria H: numele, telefonul si adresa dvs. de e-mail vor fi comunicate localului pentru a va putea tine la curent cu rezervarea dvs. In caz ca observati ca sunt folosite abuziv (in alte scopuri), va rugam sa ne contactati. Va multumim.
12.7. Administratorul Site-ului prelucrează datele cu caracter personal ale Utilizatorilor cu respectarea Politicii de confidențialitate, care face parte integrantă din prezentele Termene şi condiţii.
- Limitarea răspunderii
13.1. lloydtimisoara.ro este o platformă online prin intermediul căreia utilizatorii site-ului pot achiziţiona de la organizatorii de spectacole bilete de acces la evenimentele organizate de aceştia. Pe cale de consecinţă, întreaga răspundere faţă de utilizatori în legătură cu evenimentele respective revine organizatorilor de spectacole. Aceştia îşi asumă integral răspunderea faţă de cumpărătorii de bilet pentru eventualele întarzieri, amânari, anulări sau pentru orice alte probleme în legătură cu evenimentele ale căror bilete au fost comercializate prin intermediul platformei Lloydtimisoara.ro, pentru derularea acestora în condiții necorespunzătoare sau in alte condiții decât cele comunicate public de organizator sau cele prevăzute de legislația in materie, precum şi pentru orice restricții impuse cu privire la evenimente de terțe persoane implicate in organizarea lor sau de autorități. Organizatorul are dreptul sa modifice datele de desfășurare a evenimentului, noile informații fiind anunțate prin mijloace de comunicare specifice.
13.2. Prin urmare, Administratorul Site-ului nu răspunde pentru nicio pretenţie în legătură cu: intensitatea sau calitatea sunetului, vizibilitatea, aranjarea meselor în local, setlistul ales de artist, serviciile de curăţenie, alimentaţie, pază, garderobă, baruri, dar fără a se limita la acestea. Pentru orice plângere referitoare la aspectele menţionate mai sau la orice alte aspecte care ţin de organizarea evenimentului, vă rugăm să vă adresaţi organizatorului acestuia.
13.3. In masura maxima permisa de lege, Administratorul Site-ului nu isi asuma obligatia si nu garanteaza implicit sau expres pentru continutul de orice fel al Site-ului, indiferent daca acesta este creat de Administratorul Site-ului, este publicat in Site de partenerii sai contractuali sau la cererea acestora sau este oferit de catre organizatorii de evenimente pentru a fi publicat pe Site (denumit in continuare “Continutul Site-ului”). Administratorul Site-ului va face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratetea si increderea in Site si va incerca sa corecteze erorile si omisiunile cat mai repede posibil.
13.4. In masura maxima permisa de lege, Administratorul Site-ului nu ofera niciun fel de garantii sau raspundere pentru Continutul Site-ului si, in masura maxima permisa de lege, nu poate fi facut raspunzator pentru nicio pierdere sau prejudiciu ce ar putea rezulta din utilizarea oricarei parti, secvente, modul al Continutului Site-ului sau din imposibilitatea utilizarii acestuia, indiferent de cauza acesteia ori din interpretarea eronata a oricaror prevederi ale Continutului Site-ului.
13.5. Utilizatorii inteleg si accepta ca furnizarea serviciului lloydtimisoara.ro poate fi afectata de anumite conditii obiective, precum si ca orice servicii oferite prin intermediul Site-ului sunt oferite potrivit principiului „asa cum sunt”, „asa cum sunt disponibile”, iar Utilizatorii folosesc aceste servicii pe riscul lor. Utilizatorii inteleg si accepta ca Administratorul Site-ului este absolvit de orice raspundere in eventualitatea producerii oricarei opriri, intreruperi, ingreunari, disfunctionalitati sau erori in functionarea Site-ului, in situatia unei erori tehnice de orice fel sau oricaror erori in furnizarea serviciului, precum si in orice situatie in care nu ar dovedi cert ca orice erori sau probleme de natura tehnica din cele mentionate mai sus se datoreaza in mod direct si exclusiv culpei grave a Administratorului Site-ului.
13.7. In cazurile de forta majora si caz fortuit, Administratorul Site-ului si/sau operatorii, directorii, angajatii, sucursalele, filialele si reprezentantii sai, sunt exonerati total de raspundere. Cazurile de forta majora includ, dar nu se limiteaza la acestea: erori de functionare ale echipamentului tehnic al Administratorului Site-ului, lipsa conexiunii la internet, virusii informatici, atacurile informatice de orice fel, accesul neautorizat in sistemele Site-ului, erorile de operare, greva, pandemii, epidemii etc.
13.8. In mod expres, Utilizatorii inteleg si accepta ca Administratorul Site-ului este absolvit in masura maxima permisa de lege de orice raspundere pentru orice fel de daune directe, indirecte, daune morale, incluzand dar fara a se limita la pierderi de profit, atingeri aduse onoarei si reputatiei, vad comercial sau alte pierderi intangibile, rezultate din utilizarea serviciului sau orice alt aspect in legatura cu serviciul precum si din utilizarea Continutului Site-ului in orice mod sau orice efecte juridice derivand din aceasta.
- Factura fiscală persoane juridice
14.1. Pentru comenzile efectuate in numele unei entitati juridice se pot emite facturi fiscale în momentul achiziționării biletelor.
14.2. Solicitarea trebuie sa contina toate datele complete si corecte: numarul de comanda sau numele pe care s-a efectuat comanda si datele de facturare complete (nume societate, CUI, Nr. Reg Comert, Sediu Social, Cont bancar, banca la care este deschis contul, delegat).
14.3. Factura pentru prețul biletului nu este emisa de lloydtimisoara.ro, ci de catre organizatorul evenimentului in numele caruia noi vindem bilete. Cererea ta ajunge pe mail direct la organizator.
14.4. Dacă prețul aferent serviciilor de intermediere este încasat de la cumpărător, atunci factura pentru acesta nu este emisă de către organizatorul evenimentului ci de către Administratorul Site-ului.
- Dreptul de retragere acordat de operatorii economici care comercializează produse și servicii prin intermediul site-ului Lloydtimisoara.ro
16.1. Achizitionarea de servicii privind activitatile de agrement, in cazul in care este prevazuta o data de executare specifica, este exceptata de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din actul normativ mentionat mai sus. Prin urmare, nu veti putea solicita returnarea contravalorii codurilor de acces sau biletelor achizitionate prin exercitarea dreptului de retragere.
16.2. În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 („OUG 34/2014”) privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor și eventualele prejudicii provocate de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
De la regula generală instituită potrivit celor de mai sus, OUG 34/2014 reglementează următoarele excepții relevante pentru utilizatorii Lloydtimisoara.ro:
- Achiziționarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din acest act normativ.
- Contractele de prestări de servicii sunt exceptate de la dreptul de retragere, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist, în conformitate cu art. 16 lit. a) din OUG 34/2014.
16.3. Dacă produsul achiziționat prin intermediul site-ului nu este exceptat de la dreptul de retragere în conformitate cu prevederile OUG 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în condițiile reglementate de actul normativ menționat mai sus și cu respectarea prezentelor prevederi.
16.4. În situația exercitării dreptului de retragere, consumatorul nu este obligat să precizeze motivele pentru care returnează produsul.
16.5. Termenul de 14 zile curge de la data la care consumatorul sau o terță parte indicată de acesta intră în posesia fizică a produselor. În cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, termenul de 14 zile curge din ziua în care consumatorul sau o parte terță indicată de acesta, intră în posesia ultimului produs. Serviciile de intermediere, administrare comandă, cele conexe acestora și cele de emitere bilete furnizate de administratorul site-ului prin intermediul Lloydtimisoara.ro sunt exceptate de la dreptul de retragere. Cumpărătorul de bilet este expres de acord cu începerea executării serviciilor de intermediere, de emitere bilet și serviciile conexe acestora de la finalizarea comenzii. Cumpărătorul de bilet declară că înțelege că prin finalizarea comenzii își va pierde dreptul de retragere, ca urmare a executării complete a contractului de către Administratorul Site-ului.
16.6. Pentru a vă exercita dreptul de retragere dintr-un anumit contract, trebuie să contactați operatorul economic care comercializează produsele achiziționate, la adresa pusă la dispoziție de administratorul site-ului, și să îl informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract.
16.7. În situația în care operatorul economic nu poate fi contact pentru exercitarea dreptului de retragere, vă rugăm să comunicați cererea pe adresa info@lloydtimisoara.ro. Administratorul site-ului o va înainta respectivului operator economic și va furniza asistența rezonabil necesară pentru soluționarea cererii de retragere.
16.8. Consumatorul poate exercita dreptul de retragere prin utilizarea formularului de retragere de mai jos sau prin orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract. Formularul sau declarația de retragere pot fi comunicate operatorului economic prin poștă tradițională sau electronică (e-mail). Folosirea formularului propus mai jos nu este obligatorie.
FORMULAR DE RETRAGERE
pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)
Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.
– Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e‐mail ale profesionistului]:
– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii *
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz
16.9. Notificarea/declarația trebuie să includă datele consumatorului: numele, adresa poștală, numărul de telefon și adresa de e-mail, numărul de comanda, precum și o formulare precisă care să exprime decizia de a se retrage din contract.
16.10. Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
16.11. Ulterior trimiterii notificării de retragere, consumatorul trebuie să expedieze produsele către operatorul economic de la care le-a achiziționat, pe adresa indicată de acesta, cât mai curând posibil și fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la comunicarea notificării de retragere.
16.12. Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite. Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor. Nu se acceptă returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, șocuri sau produsele cărora le lipsesc accesorii. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (daca a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
16.13. În situația exercitării valabile a dreptului de retragere, operatorul economic va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract.
16.14. Costurile directe legate de returnarea produselor sunt suportate de consumator.
16.15. Comerciantul va efectua rambursarea folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de-acord cu altă modalitate de rambursare.
16.16. Operatorul economic va putea amâna rambursarea sumei până la primirea produselor sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.
16.7. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să verificați politica de retur proprie a operatorului economic de la care ați achiziționat produsul.
SC Restaurant Lloyd SRL
Piața Victoriei nr. 2, Timisoara
CUI: 30394071
J40/7745/2012